praca@sente.pl |+48 71 78 47 900

Wrocław

Koordynator I Linii Wsparcia [Wrocław]

Jako Sente, w 2020 roku, obchodzimy swój jubileusz: 20 lat istnienia naszej Firmy na rynku. Dużo się u nas działo przez ten czas 🙂 

Mieliśmy okazję do celebrowania licznych sukcesów, takich jak wzrost liczby współpracowników do ponad 170 osób, czy otrzymanie wielu nagród i wyróżnień, między innymi Gazeli Biznesu oraz Diamentu Forbesa. Nasza główna siedziba znajduje się we Wrocławiu, a nasze oddziały zlokalizowane są w Poznaniu, Rzeszowie oraz Starachowicach. Przez te wszystkie lata utrzymujemy przyjazną atmosferę, tworząc środowisko pracy, które umożliwia rozwój i poszerzanie swoich kompetencji.

W Sente wierzymy, że tylko te projekty, które stawiają na pierwszym miejscu  efektywność i rozwój są warte realizacji. Nasze elastyczne rozwiązania informatyczne wspierają szybko rozwijające się firmy w całej Polsce. Widzimy, jak nasza codzienna praca przekłada się na konkretne efekty biznesowe.

Jeśli chcesz być częścią naszego zespołu i przyczynić się do kolejnych sukcesów Sente, dołącz do nas jako:

KOORDYNATOR I LINII WSPARCIA

Staniesz się częścią zespołu, działającego w rozwojowym i pełnym wyzwań środowisku. Będziesz współpracować z naszymi klientami z różnych branż oraz  zespołami serwisowo-wdrożeniowymi. Mamy dużą wiedzę popartą wieloletnim doświadczeniem, którą chętnie się z Tobą podzielimy, ale jesteśmy otwarci na nowe pomysły i ciekawe, nieszablonowe rozwiązania. Dołączając do nas będziesz mieć realny wpływ na realizację zadań i organizację pracy zespołu. Poznasz sposób działania różnych firm – zdobędziesz cenną wiedzę techniczną oraz biznesową. Jeśli zależy Ci na poczuciu bezpieczeństwa, lubisz uczyć się nowych rzeczy i pracę z ludźmi – zapraszamy do nas!

Co będzie należało do Twoich zadań:

  • opieka nad zgłoszeniami (praca z systemem ticket’owym),
  • praca z danymi (dodawanie, usuwanie i eksport danych),
  • diagnozowanie błędów,
  • informowanie o funkcjach dostępnych w systemie,
  • informowanie o możliwościach i planowanym rozwoju systemu,
  • informowanie o postępie w realizacji zgłoszeń, koordynacja realizacji usług,
  • administracja systemem ERP,
  • weryfikacja mechanizmów,
  • pomoc użytkownikom w bieżącej pracy z systemem.

Poszukujemy właśnie Ciebie jeśli: 

  • masz doświadczenie w pracy z systemami klasy ERP (w zakresie administracji, wdrożenia, znajomości procesów biznesowych),
  • posiadasz przynajmniej podstawową znajomość SQL (z łatwością piszesz zapytania, masz doświadczenie z triggerami i procedurami) i chcesz rozwijać swoje umiejętności w tym obszarze
  • cenisz sobie partnerskie podejście do klienta,
  • bliska Ci jest tematyka ITIL,
  • masz doświadczenie w zespole obsługi klienta.

Możemy Ci zaoferować: 

  • szansę na poszerzenie wiedzy nie tylko technicznej, ale i biznesowej,
  • stabilne zatrudnienie (po okresie próbnym zaproponujemy Ci umowę na czas nieokreślony),
  • indywidualny plan wdrożenia, który będzie realizowany wspólnie z dedykowanym Tobie opiekunem z nowego Zespołu oraz Działu HR, opierający się na kulturze feedbacku,
  • swobodną i przyjazną atmosferę pracy, podkreślaną cyklicznymi świętowaniami. 
  • system benefitów (karta Multisport, ubezpieczenie medyczne LuxMed, platforma kafeteryjna, dofinansowanie do nauki języka angielskiego).
Informacje o Administratorze i przetwarzaniu danych znajdują się w dokumencie https://praca.sente.pl/ochrona-danych-osobowych/
Wyslij aplikację Powrót do listy

Sente w trosce o bezpieczeństwo i wysoki standard obsługi swoich Klientów, wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka), które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Cel i sposób zarządzania tymi plikami opisany jest w Polityce cookies. Kontynuowanie przeglądania serwisu traktujemy jako zgodę na używanie cookies.

close